Trusted WordPress tutorials, when you need them most.
Beginner’s Guide to WordPress
WPB Kupası
25 Million+
Websites using our plugins
16+
Years of WordPress experience
3000+
WordPress tutorials
by experts

WordPress ile Ortalama Sipariş Değerini Artırmanın 14 Yolu

Editoryal Not: WPBeginner üzerindeki ortak bağlantılardan komisyon kazanıyoruz. Komisyonlar, editörlerimizin görüşlerini veya değerlendirmelerini etkilemez. Editoryal Süreç hakkında daha fazla bilgi edinin.

Müşterileri online mağazanızda daha fazla para harcamaya teşvik etmenin yollarını mı arıyorsunuz? Hemen ortalama sipariş değeri (AOV) metriğini izlemeye başlamalısınız.

AOV’ye odaklanmak, özellikle de bir e-ticaret mağazası işletiyorsanız, bir işletmeyi büyütmenin etkili bir yoludur. Son on yılda çok sayıda çevrimiçi mağazayla yakın bir şekilde çalışırken, neyin AOV’yi artırdığını ve neyin artırmadığını görmek için bir sürü strateji test ettim.

Bu deneyimden yola çıkarak, kârlılığınızı artırmak için WordPress ile ortalama sipariş değerini artırmanın 14 yolunu gösterebilirim.

Not: Bu yazı, WordPress için en iyi dijital e-ticaret eklentisi olan Easy Digital Downloads‘ın başkanı Chris Klosowski tarafından kaleme alınmıştır. Bu, iki haftada bir Perşembe günleri yayınladığımız ve bir WordPress uzmanını deneyimlerini okuyucularımızla paylaşması için davet ettiğimiz bir uzman köşesidir.

Ways to Increase Average Order Value With WordPress

Ortalama Sipariş Değeri (AOV) Nedir?

Bir online mağaza işletmek, maliyetlerinizi karşılarken müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak ve kâr elde etmekle ilgilidir. Neyse ki kârlılığınızı artırmanın pek çok yolu var.

Örneğin, web sitenize gelen trafik miktarını artırmayı deneyebilir veya daha fazla ziyaretçinizi satın alma işlemi yapmaya teşvik edebilirsiniz. Bu, mağazanızdaki dönüşüm veya işlem sayısını artırarak daha fazla gelir elde etmenizi sağlayacaktır.

Farklı bir yaklaşım ise her bir işlemden kazandığınız para miktarını artırmaya çalışmaktır. Bu, ‘ortalama sipariş değeri’ veya AOV olarak bilinir ve bu makalenin konusudur.

AOV, müşterilerinizin sipariş başına ne kadar harcama yaptığı ile ilgilidir. Bunu, toplam gelirinizi aldığınız sipariş sayısına bölerek hesaplayabilirsiniz.

İşte AOV’yi hesaplamak için formül:

AOV = Total Revenue / Number of Orders

Örneğin, online mağazanızın bir ay içinde 200 siparişten toplam 10.000 $ gelir elde ettiğini varsayalım. AOV’niz şöyle olacaktır:

AOV = $10,000 / 200 orders = $50 per order

AOV’nizi anlamak ve analiz etmek, e-ticaret işinizle ilgili değerli bilgiler edinmenize yardımcı olabilir. Daha sonra bu bilgileri, kârlılığınızı ve genel başarınızı artıran veri odaklı kararlar almak için kullanabilirsiniz.

Genel olarak, birden fazla dijital ürün satıyorsanız, ortalama sipariş değerinizi artırmaya odaklanmak işinizi büyütmenin kolay bir yolu olabilir.

Bununla birlikte, mağazanızın ortalama sipariş değerini artırmak için müşterilerinize daha fazla harcama yapmaları için bir neden vermeniz yeterlidir.

WordPress ile ortalama sipariş değerini artırmanın 14 yoluna bir göz atalım.

1. Online Mağazanızda Ortalama Sipariş Değeri (AOV) Metriğini Takip Edin

İlk adımınız, WordPress web sitenizdeki AOV’yi izlemeye başlamaktır. Bu verileri hangi stratejilerin işe yarayıp hangilerinin yaramadığını öğrenmek için kullanabilirsiniz.

Ekibim bunu Easy Digital Downloads’da yerleşik raporlama sunarak basitleştiriyor, böylece ayrı izleme yazılımı ve analiz çözümleri kurmanıza gerek kalmıyor. Tek yapmanız gereken WordPress panonuzdaki İndirmeler ” Raporlar bölümüne gitmek.

WooCommerce ayrıca AOV’yi kontrol panelinde kolayca bulmanızı sağlar.

Tracking AOV in Easy Digital Downloads

E-ticaret takibi için, WordPress sitenizde Google Analytics kullanarak e-ticaret takibi kurmanızı şiddetle tavsiye ederim.

2. Fiyatlandırma Yapınızı Doğru Yapın

Ürünleriniz için doğru fiyatlandırma yapısını bulmak çok önemlidir. Maliyetlerinizi karşılamalı ve kâr elde etmenizi sağlamalı, aynı zamanda müşterileri satın almaya teşvik edecek adil fiyatlar sunmalıdır.

Burada dikkate alınması gereken çok şey var. Bu nedenle, ekibim Easy Digital Downloads blogunda dijital ürün fiyatlandırmanızı başarı için yapılandırmanıza yardımcı olacak ayrıntılı bir kılavuz oluşturdu.

Fiyatlandırma yapınızı optimize etmek için bazı denemeler yapmanız gerekebilir. Bazen, müşterilerinizin daha fazla ürün satın almasını kolaylaştırdığı için fiyatınızı düşürmenin AOV’nizi yükselttiğini görebilirsiniz.

Ancak ölçüm yapmazsanız neyin işe yaradığını bilemezsiniz. Mağazanızın AOV metriğini takip etmek, neyin işe yarayıp neyin yaramadığını keşfetmenin harika bir yoludur.

3. Ürün Paketleri Sunun

Mağazanızın fiyatlandırma yapısını değerlendirirken, düşüncelerinizi tek tek ürünlerle sınırlamayın. Farklı ürün kombinasyonlarını bir araya getirmek, müşterilerinizin ekstra değer elde ettiklerini hissetmelerine yardımcı olabilir.

Son uzman köşemde, ürün paketlemenin müşterilerin satın alma kararı vermesini kolaylaştırdığından bahsetmiştim. Daha da iyisi, onları daha fazla satın almaya teşvik ederek ortalama sipariş değerinizi artırabilir.

Örneğin, müşterilerimizden biri olan SmashBalloon, müşterilerini ürünlerini yüksek oranda indirimli bir fiyatla bir paket halinde denemeye teşvik etmek için paketlemeyi başarıyla kullanıyor.

bundle aov

Paketler, müşterilerinize genellikle bu ürünlerin toplam değerinin %60-80’ine mal olan toplu bir indirim sunar. Doğru ürün kombinasyonları kullanıcının zevklerine, ihtiyaçlarına ve bütçesine hitap edecektir.

Örneğin, sıklıkla birlikte satın alınan ürünleri bir araya getirebilirsiniz. Bir oyun mağazası, bir konsolu oyun ve kumanda ile birlikte paketleyebilir veya bir e-kitabı sesli kitap versiyonuyla birlikte paketleyebilirsiniz.

Paketler, müşterileri planladıklarından daha fazla ürün satın almaya da teşvik edebilir. Sadece birkaç ev ofis stok fotoğrafı satın almak isteyen biri, uygun fiyatlı bir ‘Ev Ofis Paketi’ ile cezbedilebilir.

Bundle Example

4. Ödeme Planları Sunun

Bazen müşterileriniz, şu anda daha fazlasını satın almak için yeterli paraları olmadığı için yalnızca küçük bir alışveriş yapabilirler.

‘Şimdi Al Sonra Öde’ ödeme planları, kullanıcıların satın alma işlemini şimdi yapmalarına ve ödemeyi zaman içinde yapmalarına olanak tanır. Aynı zamanda, mağazanız tutarın tamamını hemen alacaktır.

Şu anda tüketicilerin %35’i alışverişlerinin çoğunda daha sonra öde planlarını kullanıyor.

Müşterilerinizin satın alma işlemini kolaylaştırdıkları için bu planlar dönüşümleri ve mağazanızın AOV’sini artırmaya yardımcı olur.

Dijital indirmeler satıyorsanız, Easy Digital Downloads ile Şimdi Al Sonra Öde’yi ayarlamak için Klarna ve Afterpay gibi ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz. Alternatif olarak, diğer e-ticaret çözümleriyle daha sonra öde seçeneği sunmak için WP Simple Pay eklentisini kullanabilirsiniz.

5. Çıkış Yapmayı Kolaylaştırın

Uzun veya kafa karıştırıcı bir ödeme süreci müşterileri bunaltabilir, bu da alışverişleri için daha az zaman ve çaba harcadıkları, hatta ödemeyi tamamlamadan vazgeçtikleri anlamına gelir. Kolay bir ödeme süreci, müşterileri daha fazla harcama yapmaya teşvik eder.

Süreci basitleştirmek, ihtiyaç duyulan beyin gücü miktarını azaltarak müşteriler üzerindeki bilişsel yükü azaltır. Alıcıların bunalmış hissetmeden satın alma işlemini tamamlamaya odaklanmalarını sağlar, bu da sepetlerine daha fazla ürün eklemelerine yol açabilir.

Çeşitli para birimlerinde birden fazla ödeme seçeneği sunarak, müşterilerinizin bir hesap oluşturmalarına gerek kalmadan misafir olarak ödeme yapmalarına olanak tanıyarak ve açık talimatlar ekleyerek sürtüşmeyi azaltabilirsiniz.

EDD, hızlı yüklenen ödeme sayfasında bu seçenekleri içerir. Stripe, PayPal ve diğerleri dahil olmak üzere kullanmak istediğiniz ödeme yöntemlerini eklemek için bir uzantı seçebilirsiniz.

The Easy Digital Downloads Checkout Form

Ayrıca WooCommerce ve diğer e-ticaret eklentilerinde ödeme sayfasını özelleştirerek dönüşümler ve artan AOV için optimize edebilirsiniz.

6. Üst Satışlar ve Çapraz Satışlar Sunun

Deneyimlerime göre, müşterileri bir satın alma işlemi yaparken daha fazla para harcamaya teşvik etmenin en etkili yollarından biri sipariş artışlarını kullanmaktır. Bu, ödeme sırasında alıcıya ekstra ürünler veya fırsatlar sunduğunuz zamandır.

Sektör raporları, sipariş artışlarının Amazon’un toplam gelirinin %35’ine katkıda bulunduğunu tahmin ediyor. Bunu iyi yapıyorlar ve karşılığını alıyorlar.

Bir WordPress tema şirketinin ilgili bir ürünü nasıl satabileceğine dair bir ekran görüntüsüne göz atın.

checkout-cross-sells

Sipariş artışlarının ana türleri üst satış lar ve çapraz satışlardır. İşte farkı görmenize yardımcı olacak bazı örnekler:

  • Bir boya mağazasında, müşteriyi normal boya yerine UV ışınlarına dayanıklı boya almaya teşvik etmek bir üst satış olabilir. Başlangıçta daha pahalıya mal olur, ancak çok daha uzun süre dayanır, daha iyi değer sunar ve uzun vadede para tasarrufu sağlar.
  • Çapraz satış, müşteriye evini boyarken ihtiyaç duyacağı diğer ürünleri sunmak olabilir. Bunlar arasında boya fırçaları, rulolar, damla levhalar, boya tepsileri ve daha fazlası yer alabilir.

Bu basitçe iyi bir müşteri hizmetidir. Müşterinin gerçekten ihtiyaç duyduğu ürünü satın aldığından ve işi yapmak için ihtiyaç duyduğu her şeye sahip olduğundan emin oluyorsunuz. Bunu takdir ediyorlar.

Ayrıca sık satın alınmayan ürünlerin görünürlüğünü artırmanıza da yardımcı olur. Ve müşteri sipariş için daha fazla para harcadığı için AOV’nizi artırır.

Ücretli üyeler için mevcut olan Easy Digital Downloads çapraz satış ve üst satış uzantısını kullanarak çevrimiçi mağazanıza sipariş artışları eklemek kolaydır.

Ürün sayfalarınıza ve ödeme sayfanıza başka dijital ürünler eklemenizi sağlar. Bu, bazı ani satın alımlar oluşturabilir ve ortalama sipariş değerini artırmanıza olanak tanır.

FunnelKit gibi bir eklenti ile WooCommerce mağazalarında bunu kurmak da çok kolaydır. Daha fazla ayrıntı için, WooCommerce için bir sipariş tümseğinin nasıl oluşturulacağına ilişkin WPBeginner kılavuzuna bakın.

7. Yüksek Marjlı Ürünleri Tanıtın

Müşterilerinize ürün önerirken, daha yüksek kâr marjına sahip ürünleri sergilemenize ve tanıtmanıza yardımcı olur.

Diğer ürünlerinizle karşılaştırıldığında, yüksek marjlı ürünler satılan birim başına daha fazla kâr sağlayacaktır.

Bunları stratejik olarak tanıtarak, satış hacmi aynı kalsa veya hatta biraz azalsa bile toplam kârınızı artırabilirsiniz. Bu, sipariş sayısında bir artış gerektirmeden daha yüksek bir AOV’ye yol açabilir.

Dijital ürün mağazanız varsa, yüksek marjlı ürünlerinizi indirme ve ödeme sayfalarınızda belirgin bir şekilde görüntülemek için EDD Önerilen Ürünler uzantısını kullanabilirsiniz.

Amazon, ürün sayfalarında ‘Bunu görüntüleyenler de görüntüledi’ ve ‘Bunu satın alanlar da satın aldı’ önerilerini görüntüleyerek buna benzer bir şey yapıyor. Bunlar, müşterileri ilgilendikleri ek ürünleri satın almaya teşvik edebilir.

Amazon Recommends Products on Its Product Pages

Bir başka yaklaşım da yüksek marjlı ürünleri daha düşük marjlı ürünlerle bir araya getirmektir. Bu, müşterileri paketi satın almaya teşvik edebilir ve potansiyel olarak toplam harcamalarını artırabilir.

8. Akıllı Kuponlar Sunun

Akıllı kuponlar daha fazla satış elde etmek, müşterilerinizi mutlu etmek ve marka sadakatini teşvik etmek için harika bir yoldur. Müşterilerinizi sepetlerine daha fazla ürün eklemeye motive ederek indirim almaya hak kazanmalarını sağlayabilirler.

Örneğin, sepet toplamı belirli bir miktara ulaştığında ücretsiz bir hediye veya ücretsiz kargo sunarak müşterileri daha fazla harcama yapmaya teşvik edebilirsiniz.

Ya da müşterileri sepetlerine daha fazla ürün eklemeye ikna etmek için ‘biralana bir bedava’ (BOGO) kuponları oluşturabilirsiniz. Ya da belirli bir ürünü satın aldıklarında, ikinci bir ürünü ücretsiz yerine indirimli fiyattan sunabilirsiniz.

Offer Additional Products at a Reduced Rate to Encourage Buying

EDD Discounts Pro uzantısı, belirli koşullara göre ödeme ekranına otomatik olarak uygulanan gelişmiş indirimler oluşturmanıza olanak tanır.

Alternatif olarak, bir WooCommerce mağazanız varsa, Advanced Coupons eklentisi ile akıllı kuponlar oluşturabilirsiniz. Daha fazla satış elde etmek ve işinizi büyütmek için her türlü kupon, ödül ve indirim oluşturmanıza olanak tanır.

9. Kullanıcı Yolculuğunu Optimize Edin

Online mağazanızdaki ödeme deneyimini iyileştirme konusuna daha önce değinmiştim, ancak müşteri deneyimini iyileştirmek için kullanıcı yolculuğunu optimize edebileceğiniz pek çok başka yol var.

Sorunsuz ve olumlu bir müşteri yolculuğu, güven ve memnuniyet duygusunu teşvik eder. Bu da müşterileri daha fazla harcama yapmaya ve gelecekteki alışverişleri için geri dönmeye teşvik edebilir.

FunnelKit, eski adıyla WooFunnels, kullanıcıların müşteri olmak için web sitenizde izledikleri yolu optimize etmenizi sağlayan bir WordPress satış hunisi oluşturucusudur. Tek tıklamayla ödeme oluşturmanıza, tek tıklamayla üst satışlar sunmanıza, güzel sayfa düzenleri kullanmanıza ve çok daha fazlasına olanak tanır.

WooFunnels One Click Upsell

Müşteriler, gezinmesi ve ihtiyaç duydukları ürünleri bulması kolay bir web sitesinde olumlu bir deneyim yaşar. Bu da satın alma konusunda kendilerini daha güvende hissetmelerine ve daha büyük siparişleri tamamlamalarına yardımcı olur.

10. Kaçırma Korkusunun (FOMO) Aciliyet Yaratmak için Kullanılması

Aciliyet ve heyecan duygusu yaratmak, müşterileri değerli bir fırsatı kaçırmamak için hemen satın almaya teşvik edebilir. Bu, FOMO veya kaçırma korkusu olarak bilinir ve iyi bilinen bir satış taktiğidir.

FOMO stratejilerini kullanırken samimi ve şeffaf olmanız gerekir. Müşterileriniz sahte bir aciliyet hissi yaratarak onları manipüle etmeye çalıştığınızı hissederse, güvenlerini kaybedebilirsiniz.

Aciliyet genellikle Kara Cuma gibi sınırlı süreli bir tatil indirimi yapılarak yaratılır. Müşterinin indirimden yararlanmak için indirim sona ermeden önce alışveriş yapması gerekir.

Sınırlı süreli bir indirim uygularken, müşterilerin teklifin süresi dolmadan önce harekete geçmesini sağlamak için bir geri sayım sayacı görüntülemenizi öneririm.

Countdown Timer Example

Kıtlık, aciliyet hissi yaratmanın bir başka yoludur. Örneğin, stoklar azaldığında müşterileri bilgilendirebilir veya sınırlı sayıda özel ürünler sunabilirsiniz.

11. Güven Kazanmak için Sosyal Kanıtı Kullanın

Yeni müşteriler online mağazanızda fazla para harcama konusunda isteksiz olabilir. Henüz size güvenmek için bir nedenleri yoktur.

Aslında, tüketicilerin %92’si herhangi bir müşteri yorumu bulunmadığında satın alma işlemi yapmakta tereddüt etmektedir.

Bu, potansiyel müşterilerin daha önce alışveriş yapmış ve mağazanızla iyi bir deneyim yaşamış kişilerin deneyimlerinden güçlü bir şekilde etkilenebileceği sosyal kanıtın gücüdür.

Bu, web sitenizde gerçek müşterilerin ürün incelemelerini ve referanslarını görüntüleyerek yeni müşterilerin güvenini kazanabileceğiniz anlamına gelir. Yeni ziyaretçilerin güvenini kazandığınızda, alışveriş sepetlerine ürün ekleme konusunda kendilerine çok daha fazla güveneceklerdir.

Smash Balloon Reviews Feed Pro demo

EDD kullanıcıları bunu Yorumlar uzantısını kullanarak yapabilirler. Bu, seçtiğiniz ürünlerde yıldız derecelendirmeleri ile müşteri yorumlarını etkinleştirmenizi sağlar.

Alternatif olarak Smash Balloon Reviews Feed Pro ve TrustPulse gibi diğer önde gelen WordPress sosyal kanıt eklentilerini de kullanabilirsiniz.

12. Sadakat Programları Oluşturun

Müşterilerimin çoğu, müşterileri daha fazla harcama yapmaya teşvik etmek için sadakat programlarını başarıyla kullanıyor. Belirli bir tutarın üzerindeki siparişler için ekstra puanlar verdiğinizde, ortalama sipariş değerini çapraz satış ve üst satış kadar etkili bir şekilde artırabilirsiniz.

Bir Starbucks Rewards kartı düşünün. Her içecek aldığınızda, ücretsiz bir kahveye daha yakın olursunuz.

Starbucks Loyalty Card

EDD, Purchase Rewards uzantısı gibi bir sadakat programı oluşturmanıza yardımcı olabilecek çeşitli uzantılar sunar.

Bu, müşterileri bir satın alma işlemi yaptıktan sonra bir indirim kodu ile ödüllendirmenizi sağlar. Sepetlerine daha fazla eklemelerini teşvik edecek bir minimum satın alma tutarı belirleyebilirsiniz.

Öte yandan, WooCommerce kullanıcıları Advanced Coupons Loyalty Program eklentisi ile kolayca bir sadakat programı oluşturabilirler. Daha fazla öneri için, en iyi WooCommerce puan ve ödül eklentileri için uzman seçimlerimize bakın.

13. Terk Edilmiş Arabaları Kurtarın

Çoğu online mağaza, ödeme sayfasından sitelerini terk eden çok sayıda kullanıcıya sahiptir. Ortalama olarak, alışveriş yapanların %69’u sepetlerini terk ediyor. Neden bazılarını geri getirmeye ve kaybedilen satışları geri kazanmaya çalışmıyorsunuz?

Bu müşteriler ürünlerinize gerçek bir ilgi gösterdi, bu da onları değerli potansiyel müşteriler haline getiriyor. Onlara terk edilmiş sepetlerini hatırlatın ve satın alma işlemini tamamlamaları için bazı teşvikler sunun. Onları başarılı bir şekilde ödeme yapan müşterilere dönüştürebilirsiniz ve bu da AOV’nize katkıda bulunabilir.

Onları sitenizden ayrılmadan hemen önce yakalayabilirsiniz. OptinMonster’ın çıkış niyeti teknolojisi, bir kişinin sitenizden ne zaman ayrılmak üzere olduğunu anlamak için fare hareketlerini inceler ve tam o anda bir açılır pencere gösterir.

Exit intent example

Terk eden bir ziyaretçi sitenizden zaten ayrılmışsa PushEngage kullanarak onlara bir anlık bildirim gönderebilirsiniz. Veya dikkatlerini yeniden çekmek için EDD’nin Recapture uzantısını kullanarak otomatik bir e-posta gönderebilirsiniz.

Müşterilere satın alma işlemini tamamlamaları için bir teşvik sunabilir ve sepetlerine tamamlayıcı ürünler eklemek veya bir paket indirimi sunmak gibi ilgili üst satış veya çapraz satış seçenekleri sunabilirsiniz. Bu, özellikle kişiselleştirilmiş bir yaklaşım kullanırsanız etkili olur.

Bu hedefli öneriler, onları daha fazla harcama yapmaya teşvik ederek toplam sipariş değerini potansiyel olarak artırabilir.

Daha fazla ayrıntı için WordPress’te alışveriş sepetinin terk edilmesinin nasıl azaltılacağı ve terk edilmiş alışveriş sepeti e-postalarının nasıl gönderileceği hakkındaki bu kılavuzlara bakabilirsiniz.

14. Çoklu Stratejileri Test Edin

Artık mağazanızın AOV’sini artırmanın yolları listemi gördüğünüze göre işe koyulabilir ve birden fazla stratejiyi test etmeye başlayabilirsiniz.

Ama hepsini birden denemeyin.

Her seferinde bir değişiklik yapmak ve bunun siparişlerinizin değeri üzerindeki etkisini ölçmek daha iyidir. Bu sayede hangi yaklaşımların işe yarayıp hangilerinin yaramadığını görebilir ve işletmeniz için veriye dayalı kararlar alabilirsiniz.

AOV’yi artırmanın devam eden bir süreç olduğunu unutmayın. Bu stratejilerin bir kombinasyonunu kullanarak ve sonuçları sürekli olarak izleyip analiz ederek ortalama sipariş değerinizi etkili bir şekilde yükseltebilir ve online mağazanızdaki toplam geliri artırabilirsiniz.

Umarım bu ipuçları, mağazanızdaki ortalama sipariş değerini (AOV) artırarak online işinizi büyütmenize yardımcı olur. WordPress ile açılış sayfası oluşturma veya en iyi WordPress hediye ve yarışma eklentileri hakkındaki bu kılavuzları da görmek isteyebilirsiniz.

If you liked this article, then please subscribe to our YouTube Channel for WordPress video tutorials. You can also find us on Twitter and Facebook.

Açıklama: İçeriğimiz okuyucu desteklidir. Bu, bazı bağlantılarımıza tıklarsanız komisyon kazanabileceğimiz anlamına gelir. WPBeginner'ın nasıl finanse edildiğini, neden önemli olduğunu ve nasıl destek olabileceğinizi görün. İşte editoryal sürecimiz.

Ultimate WordPress Araç Kiti

Araç setimize ÜCRETSİZ erişim sağlayın - her profesyonelin sahip olması gereken WordPress ile ilgili ürün ve kaynaklardan oluşan bir koleksiyon!

Reader Interactions

2 yorumBir Cevap Bırakın

  1. Syed Balkhi says

    Hey WPBeginner readers,
    Did you know you can win exciting prizes by commenting on WPBeginner?
    Every month, our top blog commenters will win HUGE rewards, including premium WordPress plugin licenses and cash prizes.
    You can get more details about the contest from here.
    Start sharing your thoughts below to stand a chance to win!

  2. Jiří Vaněk says

    Thanks to Mr. Chris Klosowski for sharing his knowledge and wpbeginner for these articles with “externists”. It is great to be able to access such information.

Bir Cevap Bırakın

Yorum bırakmayı seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Lütfen tüm yorumların yorum poli̇ti̇kasi uyarınca denetlendiğini ve e-posta adresinizin yayımlanmayacağını unutmayın. Ad alanında anahtar kelime KULLANMAYIN. Kişisel ve anlamlı bir sohbet edelim.